Previous Entry Поделиться Next Entry
Дальнобойщики платят дань гаишникам? (видео)
pauluskp
Фура сама(!) остановилась на посту ГАИ у Мангуша, недалеко от Мариуполя. Инспектор подошел, что-то взял, положил в нагрудный карман. Все, езжай, до свидания!

Активисты "Дорожного контроля" поговорили с водителем, который признался - 100 гривен.

Вот так, с каждой проезжающей фуры по 100 гривен (около 12 долларов)  просто за то, чтобы не трогали.

http://www.youtube.com/watch?v=F6xW3v9f9u0


Более полное видео - http://www.youtube.com/watch?v=e_whUpE1q9M&list=UUMxNPfhlPClF2CKc_lOdnlw&index=1&feature=plcp



промо pauluskp май 1, 2015 18:01 3
Разместить за 300 жетонов
Финансово поддержать наш блог можно по ссылке. По всем вопросам обращайтесь на pauluskp@ukr.net. У нас есть сайт и аккаунт в ЖЖ. Записи не всегда дублируются - на сайте плюc ко всему есть раздел новостей и блогов читателей. ЖЖ вторичен из-за цензуры, но здесь остается определенная аудитория.…

  • 1
А до меня доходили слухи что сами владельци компаний-перевозчиков выдают водителям бюджет на "взятки".
Всё равно они с нарушениями ездят все - кто-то с перегрузом, у кого-то груз не так закреплён и т.п.
Причём если водила ловкий, и умеет договариватся о скидках - остатки суммы идут ему в карман.
Вот такая страна.
Чего тут ещё от гаишников ожить - если б они всех останавливали как положенно - в стране бы грузоперевозки стали бы, наверно :)

пусть бы стали, иначе никого не заставить работать и жить по закону и по правилам

Edited at 2012-10-01 10:40 (UTC)

Ну я же не говорил, что так жить правильно :)
Я лишь контстировал факт.

нарыл сегодня любопытное разъяснение Минюста по антикоррупционному законодательству

выдержки:

Протягом тривалого часу у громадян та населення України
укоренилася думка, що корупція притаманна лише чиновникам і що
лише чиновники вчиняють корупційні діяння. Поширенню та
закріпленню такого стереотипу мислення сприяло і наведене в Законі
України "Про боротьбу з корупцією" визначення
корупції, яке зводилось лише до того, що це діяльність осіб,
уповноважених на виконання функцій держави, яка спрямована на
протиправне використання наданих їм повноважень для одержання
матеріальних благ, послуг, пільг або інших переваг.

Наявність такого підходу до корупції як соціального явища
пропонувало хибні кроки з її подолання і ще більше підкріплювало
ідею "сильної руки" у подоланні корупції. Так у суспільстві і до
цього часу іноді можна чути заклики до реалізації найпростіших
"рецептів" подолання корупції - достатньо активізувати роботу
правоохоронних органів, щоб покарати всіх чиновників та замінити
їх більш гідними людьми.

При цьому, сварячи корумпованих чиновників і вважаючи себе
жертвами корупції, жоден з нас мабуть що дуже рідко, а може і
ніколи, не замислювався, чим від цих чиновників відрізняємося ми
самі, коли намагаємося вирішити на свою користь будь-які питання
шляхом добровільного давання хабара. Пропонуючи чи обіцяючи з
власної ініціативи хабар чиновнику, ми не перестаємо впевнено
стверджувати, що якщо чиновнику не "дати на лапу", питання не
вирішиться.

До такого способу вирішення питань ми вже привчили і власних
дітей, і навіть онуків, які знають, що в дитячому садочку батьки
даватимуть подарунки, щоб за дитиною краще доглядали, а в
школі - щоб ставили кращі оцінки, а потім - щоб дитину прийняли в
один з "вишів", в яких також не обов'язково вчитися.
І так - протягом всього життя. Звичайно, нам набагато дешевше
обходиться заплатити 100 гривень працівнику ДАІ, ніж сплачувати
офіційний штраф, наприклад, 500 гривень.

Однак, проведені за останні роки в Україні дослідження з
питань запобігання та протидії корупції свідчать саме про проблему
не просто толерантного ставлення всього суспільства до корупції, а
про використання корупції як "ефективної рушійної сили" при
отриманні позитивних результатів врегулювання різного роду
проблем. Саме таке ставлення суспільства до корупції є однієї з
багатьох складових, що дозволяють корупції поширюватися в державі.

В той же час новели Закону не матимуть жодного
впливу на покращення ситуації, якщо не знайдуть підтримки у
суспільстві. Важливість взаємодії органів державної влади та
громадянського суспільства щодо запобігання виникнення корупції та
її поширення не викликає жодних сумнівів.

Саме проведення таких просвітницьких акцій та кампаній і
дозволить нам змінити те "корисливе" ставлення суспільства до
корупції, про яке ми говорили на початку статті. І, якщо це нам
вдасться, це буде, можливо, найважливішою перемогою у боротьбі з
корупцією.

Разом із скоординованою діяльністю органів державної влади,
спрямованою на реалізації подальших завдань державної
антикорупційної політики, та активною позицією правоохоронних
органів щодо невідворотності покарання за корупцію, такі дії
громадянського суспільства дозволять знизити рівень корупції в
державі та створити умови для її подальшого розвитку.


Источник

Edited at 2012-10-01 10:31 (UTC)

Междугородние перевозчики по области отстегивают точно также.

Лично видел летом, ехал из Славяногорска - в Славянске, на выезде из Константиновки и на Ясиноватском посту водила выходил и давал гайцам деньги.

На Ясиноватском посту автобусники точно так же отстегивают

Вот так, с каждой проезжающей фуры по 100 гривен (около 12 долларов) просто за то, чтобы не трогали.
Да нет, с каждой, конечно же, никто не берет. Вероятно, с большими нарушениями водитель груз перевозит - вот и отстегивает заблаговременно.

На дебальцевском посту регулярно такое наблюдаю.
Сами останавливаются - платят.


Не только водители грузовиков

(Анонимно)
В эту схему затянуты и автобусные междугородние перевозки - несколько раз видел как на дебальцевском посту водилы автобусов также отстегивают.

http://www.youtube.com/watch?v=O4c8pxLzs-M
Как-то летом жарили с друзьями из ДК Одесса шашлыки возле поста на въезде в Одессу.
Дальнобойщики были нам очень благодарны, а пост недосчитался не одну тысячу гривен.

  • 1
?

Log in

No account? Create an account